وعده عمر جاودان
نوشته شده توسط : reza ranjbar

 

به وسیله مرگ عیسی مسیح بر روی صلیب، گناهان ایمانداران بخشیده می گردد ایشان از بندگی گناهان خود آزاد می شوند. عیسی مسیح با مرگ خود برصلیب، متوسط عهد تازه ایگردید، عهدی که به خاطر آن خوانده شدگان وعدۀ میراث ابدی را دریافت خواهند نمود.

آن «میراث ابدی» عبارت است از بخشایش گناهان، نجات و حیات ابدی . عیسی مسیح جان پاک خود را برای نجات گناهان بشریت گمشده قربانی کرد. عیسی به این جهان نیامد تا مخدوم شود بلکه تا خدمت کند وتا جان خود را فدای بسیاری کند (مرقس ۱۰: ۴۵).

درشب آخر عمر خویش، پیش از آنکه او را به مرگ تسلیم کنند به شاگردان خود چنین فرمود: این است خون من از عهد جدید که در راه بسیاری ریخته می شود (مرقس ۱۴: ۲۴). به همین علت است که ما شهادت می دهیم که به وسیله مرگ عیسی و به خاطر خون پاک وی، نجات یافته ایم. (عبرانیان ۷: ۲۷ ). عهد قدیمی قادر نبود که انسانها را از اسارت روحانی ایشان آزاد سازد. ولی اکنون به واسطه عیسی مسیح، ما آزاد شده ایم (عبرانیان ۹: ۱۵).

عیسی مسیح، خود را در راه همه فدا داد و این امر شهادتی در زمان معین گردید ( غلا طیان ۴: ۴-۵ ). عیسی، خود را در راه بشر فدا کرد تا اینکه همه نجات پیدا کنند. ولی متاسفانه، همآ انسانها به او ایمان نیاورده اند و بسیاری در گناهان خود غرق خواهند ماند و هدیۀ نجات را از سوی خدا نخواهند پذیرفت. نجات، را می توان به یک مهمانی بزرگ تشبیه نمود. همه به مهمانی و ضیافت دعوت شده اند، ولی اگر کسی دعوت را نپذیرد و بر سر سفرۀ خدا ننشیند، گرسنه خواهد ماند. همچنین می توان نجات را به دارویی قوی تشبیه نمود که قدرت شفای هر مرضی را دارد. ولی اگر شخص بیمار از خوردن آن دارو امتناع ورزد، هرگز شفا نخواهد یافت





:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: